
Pronetworks Business

Απομακρυσμένη υποστήριξη

Συμβάσεις υποστήριξης

Πακέτα υποστήριξης

Τεχνική υποστήριξη με online σύνδεση:
Παρέχεται τεχνική υποστήριξη μέσω online σύνδεσης από ειδικευμένο μηχανικό, για άμεση επίλυση προβλημάτων του συστήματος.
Διαδικασία σύνδεσης:
Η διαδικασία είναι απλή και γρήγορη, με την προϋπόθεση της έγκρισης από τον πελάτη. Η υπηρεσία είναι ασφαλής και επιτρέπει την επαναφορά του συστήματος σε λειτουργική κατάσταση χωρίς φυσική παρουσία μηχανικού.
Γρήγορη λύση σε τεχνικό πρόβλημα:
Με το εργαλείο απομακρυσμένης υποστήριξης, το προσωπικό υποστήριξης μπορεί να συνδεθεί στο σύστημα με την έγκριση του πελάτη και να επιλύσει το πρόβλημα.
Εξ'αποστάσεως τεχνική υποστήριξη:
Η υπηρεσία επιτρέπει τον έλεγχο της οθόνης του υπολογιστή από απόσταση για την επιδιόρθωση τεχνικών και δικτυακών προβλημάτων.
Ασφάλεια της υπηρεσίας:
Η απομακρυσμένη σύνδεση είναι πλήρως ασφαλής και παρέχει τη δυνατότητα διακοπής της σύνδεσης ανά πάσα στιγμή.
Υπηρεσίες που προσφέρονται:
Περιλαμβάνουν εγκατάσταση δικτύων, τεχνική συντήρηση, αντιμετώπιση ιών, εγκατάσταση λογισμικού, επιδιόρθωση e-mail και εκτυπωτών, επιτάχυνση υπολογιστή, και πολλά άλλα.
Απομακρυσμένη υποστήριξη
Προσαρμοσμένες Υπηρεσίες Τεχνικής Υποστήριξης από την Pronetworks:
Εδώ και 20 χρόνια, η Pronetworks σχεδιάζει αποκλειστικές υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης προσαρμοσμένες για επιχειρήσεις, εστιάζοντας τόσο στον εγκατεστημένο υλικολογισμικό όσο και στα συστήματα cloud, περιλαμβάνοντας επιπλέον υπηρεσίες όπως email, φιλοξενία, αντίγραφα ασφαλείας.
Στόχος:
Ο στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε τη συνεχή λειτουργία του εγκατεστημένου εξοπλισμού σας και των συστημάτων cloud.
Προσαρμοσμένες Προσφορές Υπηρεσιών:
Προσφέρουμε ένα σύνολο υπηρεσιών που προσαρμόζονται στις μοναδικές ανάγκες κάθε επιχείρησης.
Συμβόλαια Τεχνικής Υποστήριξης:
Τα συμβόλαια τεχνικής υποστήριξης μας περιλαμβάνουν υπηρεσίες προληπτικής συντήρησης με άμεση διαχείριση πιθανών προβλημάτων πριν αυτά επιδεινωθούν. Η τακτική επικοινωνία και οι ενημερώσεις ασφαλείας προς τη διοίκηση βοηθούν στην προστασία της επιχείρησης από κινδύνους απώλειας ή διαρροής δεδομένων.
Βασικά Χαρακτηριστικά των Συμβολαίων Τεχνικής Υποστήριξης μας:
-
Προτεραιότητα απόκρισης στις ανάγκες της επιχείρησης σε περίπτωση δυσλειτουργιών
-
Προγραμματισμένες επισκέψεις στις εγκαταστάσεις των πελατών για προληπτικούς ελέγχους υλικολογισμικού, λογισμικού και επικοινωνιών.
-
Τακτικές απομακρυσμένες συνεδρίες μέσω του Διαδικτύου για την παρακολούθηση και την εξασφάλιση της σωστής λειτουργίας των κεντρικών συστημάτων, των διακομιστών και των τερματικών των χρηστών.
-
Προληπτικοί έλεγχοι ασφαλείας των εγκαταστάσεων και ελέγχου πρόσβασης στις εταιρικές πληροφορίες.
-
Διαχείριση και επιθεώρηση της διαδικασίας αντιγράφων ασφαλείας.
-
Ανάλυση διαχείρισης κρίσεων και σχεδιασμός σεναρίων για την ανάκτηση του συστήματος σε σοβαρές ή ανεξέλεγκτες καταστάσεις.
-
Συμβουλευτικές υπηρεσίες για την εξέλιξη και αναβάθμιση των εγκαταστάσεων Πληροφορικής, συμπεριλαμβανομένου λεπτομερούς σχεδιασμού κόστους και χρόνου.
Οι Υπηρεσίες μας:
Οι υπηρεσίες μας είναι διαθέσιμες για καθορισμένη περίοδο με δυνατότητα επέκτασης. Καλύπτουν και τα τερματικά συστήματα και τις περιφερειακές συσκευές, τα κεντρικά συστήματα, καθώς και την τηλεπικοινωνιακή υποδομή.
